Rhk1 Canımmm ilk önce 2 günde bir muayneye gittim alttan baktı yumurta takibi yaptı femera verdi bu süreçte bir buçuk iki haftalık bi muayne süreciydi benimki tabiki her dr. Farklı uygular süreç aynıdır ama günleri ve yumurta büyümesine göre takip yapar. Ben bir buçuk iki hafta 2 gün arayla kontrole gittim daha sonra yumurta belli bir büyüklüğe gelince çatlatma iğnesi verdi akşam saat 9 da vurdum göbeğimden ve 36 saat yani perşembe günü gittim cumartesi sabah eşim laboratuvarda sperm verdi canlı ve kötü spermleri ayırdılar canlı spermleri doktorum kendi odasında bana yerleştirdi 45 dk yattım odada daha sonra eve geldim o gün full yattım ertesi gün ilişki önerdi akşamda ilişkiye girdik. Ve bunu 1 gün arayla yapmamızı istedi bide progestan verdi akşamları 1 tane içiyorum oda sanırım düşük önleyici ve rahmi bebeğe hazırlıyormuş .. Süreç böyle yani şuanda da bekliyoruz bakalım ne olucak rabbim hayırlısını versin ❤️❤️❤️