Woman15 çok bilen insan o kadar çok ki.. sizin bebeğinizi sizden iyi kimse tanıyamaz ve iyi gelemez. Bol bol temas et bence. hatta mümkünse ve evin müsaitse göğsünde uyut, çünkü çok değil 7-8 ay sonra yani göz açıp kapayınca yapamayacaksın. büyümüş olacak inşallah, bu anlar bir daha geri gelmeyecek.. ben 22 yaşındayım hala daha annemin kokusuna ihtiyaç duyarken el kadar bebek nasıl duymasın? 🥺