Edasude Femara ile hamile kalan arkadaşlar var mı ? Bu ay ilk kez ilacı kullandım tek yumurtam büyüdü ve iğne vuruldum bugün 🌿
Ozzz1 Edasude arkadasım femera ile ilk ayda hamile kaldı iğnesiz duanızı esirgemeyin hayırlısıyla olur insallah yumurta kac mm olmustu . Bende bu ay letu kullandım femerayla icerigi aynı fakat pşyasada çatlatma ignesi yok die olanadım ben igne