Kızlar ne durumdasınız var mı bişe hisseden. Benim bugün çatlamadan sonraki 6.günüm çok fazla gaz sancım var gibi göbek değilimin altında bir doluluk hissediyor gibiyim ama psikolojikte olabilir. Bir de hafiften midem yanıyor ekşiyor üşütmüş de olabilirim bilemiyorum 😂