joker35 16 haftalık hamileyim ben birşey hissetmiyorum ilk gebeliğim bilgi verirmisiniz lütfen sizde be gb belirtiler var teşekkürler😊
RveA joker35 canim cok normal bu..ilk gebelikte gec hiss ediliyor..endiselenme. ilerleyen haftalarda daha net hiss ediceksin.😊
Nurrrrr joker35 Canım en gec 22 de hissedersin ama 19 da falanda hisseden var merak etme ne cabuk doğdu bu bebek diyeceksin 😘
Busraktnc joker35 20. Haftamdayım ben daha hissedemedim benimde ilk gebeliğim sakin ol illaki hissedicez 😂
MihriiFb joker35 bende aynı dertteyiz bugün 17 haftalık oldum ben de haftaya gidicem doktora ama inanın sorun mu var diye düşündüm o derece. Çünkü hemşire falan sasrdi nasıl duymazsın hala diye, ya ben anlamıyorum ya da benim bebem hiç belirti vermiyor 😂😂
joker35 RveA tşk ederim cnm ama sanki 1 hafta önce böyle seyirme gb hissediyordum şuan yok oyuzden 1 hafta snra kontrole gidicem hayırlısıyla inşallah erken diyorsun yani
RveA joker35 evet canim bence erken..o seyirmeler atar damar veya bagirsak haraketleri de ola biliyor..😊bazen benide yaniltiyor😊
joker35 Nurrrrr İnşallah cnm çok sıkıntılar atlattım şimdi iyiyiz oyuzden endişeleniyorum belkide tşk ederim😘😘