Ebram Burdaki bayanlarada sordum hepsi kız dedi bugünde doktor erkek dedi 17 haftadan sonra cinsiyet değişir mi
Elifmehmetemin Ebram bende şuan 15+4 haftalığım bebiş göstermedi kendini bı türlü bende çok merak ediyorum 😊
ipekoktamis Bende aynı durumdayım şuan o kadar kız hissettim ki doktor erkek dedi şuan 18 olduk detaylıda değişir mi bilmiyorum
Ebram ipekoktamis bende kız hissettim belirtilerim oğlumdaki gebelikten çok farklıydı doktor erkek diyince şaşırdım
ipekoktamis Ebram aynen çok farklıydı bide devlete gidiyorum hani net konuşmadı yanilabilirim ayağı var dedi 17 haftalikken
Elifmehmetemin Ebram valla sağlıkla afiyetle kucağıma almayı nasip etsin inşallah 🤲 bır kızım bir oglum var zaten elhamdülillah düşükle beraber bu 4.cü bebeğim inşallah 🤲