Kızlar, Çarşamba günü üçüncü trimestera giriyorum inşallah, ilk trimester rahat geçmişti benim için mide bulantısı, kusma, koku hassasiyeti yaşamadım. İki trimesterla beraber mide yanması geldi ve geçmiyor ara sıra birkaç gün geçiyor sonra tekrar başlıyor 🥹 Bazen midemi boğazımı çıkarıp atasım geliyor 😅
Ben gibi ikinci trimesterın sonlarına yaklaşan var mı, sizin nasıl geçti bu süreç?