Drusnm2 yoktu. Ben 4. Haftada hamileligimi ogrendim aa dedim ne rahat ya hic bulanti belirti bisi yok. 6. Hafta da bi vurdu 😄😄 zaten genelde bebegin kalp atisiyla basliyormus bulantilar 6-7 haftalarda. Ama illa olacak diye bir sey yok cogu tanidigim hoc bulanti kusma olmadan dogurdular yani kendinizi sartlamayim zamana birakin artik her seyin de caresi var ilac vs gibi