Merhabalar benim iki prensesim var. Tabi takdir Allah’tan 3.gebeliği planlıyorum erkek çocuk niyetine şimdi beni yadırgayan olacak ama herkes isterki her meyveden de tatmayı bunun için daha önce planlayan var mı nasıl oldu neye göre neler yaptınız? Benimle de paylaşır mısınız