irmkkck Plansız gebelik yaşayıp öncesinde folik asit takviyesi kullanmayan var mı , şu an hangi haftadasınız ve hangi vitaminleri kullanıyorsunuz?
minismom irmkkck ben kullanmadım yani plansızdı hala kullanmıyorum gerci yarın ilk kontrolumuz var 6 haftalık olucaz yarın
Elifmehmetemin irmkkck ben istiyordum ama kullanmadım gebelikte başladım doktorum folactive diye bir hap verdi onu kullanıyorum
Asidika irmkkck ben vitamin kullandım bıraktım 2 3 ay sonra oldu öğrendiğimde 6 haftalıktı vitamin kullandım hala da kullanıyorum ocean mummy 22+4
Beybimelisa irmkkck ben kullanmadım planlı gebelik ama kullanmadım. Her gün bir kase yeşil mercimek yedim her gün bir avokado yedim. Portakal iki tane yedim. Folik içeren yüksek besinler tükettim sonra tekrar kan verdim değerlerim yükselmişti yani vitamin almadan yükseliyordu o yüzden vitamin kullanmadım sizde kontrol ettirebilirsiniz
irmkkck minismom benim de 5. Haftam çarşamba günü kontrolüm var geçen hafta gittim ancak gözükmedi doktor multivitamin önerdi
minismom Nursotu vifolicmis canım yaa kardesim kullanıyodu inofoligi onla karıstırmısım 😄 yumurta gelistiricimi hic bi bilgim yok