3 bebeğim ama hala ilk bebeğim gibi 😂 33+4 haftalık olduk ilk kızım 34 de doğdu ikinci kızımda 34 de sancilari durdular 37 de doğdu bir iki haftadir kasilmarim sıklaştı özür diledim bağırsaklarim çok hareketli regl sancılarım sıklaştı ve alt kısımda bir baskı hissiyatı var sizinde varmı bu haftalarda böyle belirtiler