gokturkefe Kivircikannee fakültede çektirdim olmamış yapamamışlar kadın doğum hastanesinde çektirdim medicana 9 bin demişti 7 bine düşmüştü
gokturkefe Kivircikannee çok büyük paralar birazcık sabredebilirsiniz dayanılmayacak birsey değil o parayı bebeğiniz için kullanırsınız bir kaç dakika için değer mi bilmiyorum hep para tuzağı rahim filminden hemn sonra gebe kaldım
gokturkefe Kivircikannee fakülteyi tavsiye etmiyorum. Kadın doğum ve çocuk hastanesi var ya ordan bahsediyorum google yazarsanız çıkar
Kivircikannee gokturkefe orayı biliyorum tabi ama enfeksiyon kapan çok olmuş hemen de çekinemiyorsun ben uygun fiyatlı yer buldum orayı düşünüyorum o yüzden
gokturkefe Kivircikannee siz bilirsiniz ben hiç bir problem yaşamadım 2 kere çekindim hemende çektiler adet bittikten sonra gidiyorsunuz çekiyorlar hemen ben özelleri aramıştım hep ortalama aynı fiyat verdiler zaten