Kızlar başına gelen var mıdır biraz garip olucak ama annem hamileymiş bilmemiş dogum kontrol hapı icyomuş o bitince de kanaması olmuş parca şeklinde et düştü benden dedi ama kendisi ona kist var bende diyo iki gundr kanaması cok doktora da gitmiyo söylüyoruz o kadar icerd parca kalmış olabilir mi sizce sadece saglık ocağına gidiyo kan almışlar onlar da sadece