Sevimlimom Hanımlar kasik ağrım var ve göbek altı olan yer hareketlilik oluyo bel ağrısı var bu ay da olur inşallah regl sancısı gibi de hafif birazcık da beyazimsi akıntı var göğüs hassasiyeti sizde de böyle oldu mu
haticeazakliatalar Sevimlimom şiddetli kasık ağrısı adet olacakmışım gibi karın ağrısıyla öğrendim ve uzun süre de sürdü ☺️
Sevimlimom haticeazakliatalar ya bende oluyordu da 5 gün var daha erken başladı inşallah benimde öyledir 🌸
Nasia Benimde bat 15. Bugün itibarıyla inanılmaz bir bacak ağrısı çekiyorum. Bel ağrısıda başladı. Tek umudum her regl öncesi normalde sivilcelenip bu sefer hala sivilcelenmemiş olmam😂🌸
Efnanhira Nasia bat 13 benim yumurtlamanın 19cu günü kahve lekelenmem var durdu 4 saat felan önce başladı daha gelmemiş çok hafif regl 3 gün var ağrım sizimfa yok
Efnanhira Nasia inşallah canım ya tekrar geldi 1 2 damla şekilde daha kırmızılar yok sancimda yok ara ara kramp var şişlik gibi baskı giriyor o uykud tutmuyor bu yüzden ya