Oguzela evet.en sağlıkısı bence dalin kullanın birde sıcak değil de çok çok ılık suyla duş alın biraz da olsa düzelecektir birde sedef beslenmeyle çok alakalı bir fonksiyonel tıp uzmanıyla ilerleyin derim.benim de farklı bir cilt hastalıgım var beslenmeyi düzenleyince biraz da olsa yatıştırıyor.geçirmiyor ama artmıyorda çok şükür