Sevimaltnn o verdikleri raporun fotosunu attım ona , zaten herşey normaldi. Orada detaylı incelendiği için bir kez daha muayeneye gelmene gerek yok demişti , belki başka durumlarda çağırabilirdi bilemiyorum. Sonuçta onun ultrasonla baktığından çok daha detaylı bir şekilde inceliyor. İnşallah sizin de çok güzel gelsin sonuçlarınız 🌸🧿