Selam kızlar 23.haftadayım bugün perinatologa gittim Nazal kemiği 3.90 çıktı 😔 2li taramada risk çıkmadı,fetal DNA yaptırmıştım onda da risk çıkmadı. Doktor başka sendrom da olabilir genetik de olabilir dedi. Nazal kemiği bu şekilde olup doğumda sıkıntısız olan var mı ?