Kızlar Selam, hamileliğimi regli öncesi tesadüfen öğrendim.Şu an 3 haftalık, İlk Kan değerim 32,40 3 gün sonra yeniden Kan verdim 49 çıktı. Doktor yükselişe az dedi 2 gün sonra tekrar kan vereceğim. yaklaşık %60 artış var ama inanılmaz moralim bozuldu… Daha önce bu şekilde ilk başta artış yaşayıp düzelen oldu mu