Bucuruk85
Kuzlar mrbbb herkese nisanda doğumum var.kızım olcak Allahın izni ile bebeğime toz pembe tulum isim yaptırdım hastane çıkışı için.kendimede pembe pijama takımı almak istiyorum ama loğusa takımı istemiyorum.düz sade paçaları lastikli oluo ya biraz dar kesim öle bişi istiorum herxaman kullanabilim bu arada hiç kilo almadım hala m beden giyiorum karnım bile çok çıkmadı o pijamalardan nerden bulabilirim