Kızlar benm suyum 20 haftafan beri fazlaymış 2 hafta önce detaylıya girdim ordaki doktorum sınırda dedi 25cm olması gerikirken 22 cm di suyum neyse kendi doktorum bugün tekrar muane etti ve 96mm oldugunu söyledi çok fazlaymıs 80 mm olması gerikiyormus benm anlamadıgım internette 20. Haftalarfa 400 ml olarak gösteriliyor neden yine fazla oldugunu söyledi ve beni sürekli bebeğin ölür dikkat etmezsen erken doğum olur yaşamaz içinde ölür gibi kelirmeler kullandı hep korkuyorum yani bu kadar açıkcada direk söylenmezki bu arada diyetteyim gebelik şekerinden dolayı 3 haftadır ve şekerim gayet iyi durumda endokrindeki doktorum sonucları gördğkten sonra şekerin yok dedi off çok korkuyorum lütfen kızıma birşey ollmasın çok kötü ve net konustu 😑😕😕