ilaymom Muzicemm merhaba ben yaptırdım nipt plus firmasına geçen sene memnun da kaldım, reyap ta takipliydim doktor önerisi ile
ilaymom Muzicemm hastanede yapılmadı , dışarı gönderildi eve gelip kan aldı 1 tüp 1 hafta içinde cıktı sonucu, sonucu hem bana hem doktora mesaj olarak attılar hatta aradı da beni bir sorun yok diye