Merhaba anneler,
12 gün önce serklaj oldum, 21+6 da detaylı ultrasonda fark edilip acil alındım ameliyata. Ameliyattan hemen sonra olmadı ama bir kaç gün sonra kasıklarımda bir sağda bir solda ağrım oluyor. Korkuyorum rahim yırtılması yaşarım diye. İlaç ve kasılma engelleyici bir şey de kullanmıyorum doktor doğum başlarsa anlamam diye önermedi. Kasık ağrısı yaşayan var mı acaba?