Ela411
Ben 🙋🏼♀️ 27. Haftadan beri şekerle mücadele ediyorum. Şuan 36+5 haftalık hamileyim. Ekmek tüketmiyorum. Paketli gıda, fastfood, gazlı veya gazsız içecekler ( ayran ve sade soda dışında ), tüketmiyorum . Dışarıda normal ev yemeği tarzı şeyler bile yemiyorum. Mesela dışarıda içtiğim mercimek çorbası bile tokluk şekerimi çok yükseltiyor. Ben kendi kendime yiyeceklerimi oluşturdum. Diyetisyenin verdiği listeye göre gittiğimde şekerim hâlâ yüksek çıkıyordu. Ayrıca sabah akşam 12 ünite levemir kullanıyorum. Gebeliğimin sonlarına doğru akşam açlıklarım daha yüksek çıkmaya başladı. Kendinizi deneye deneye hangi besinin yükseltip yükseltmediğini bulabilirsiniz. Mesela ben bir tabak makarna da yiyorum yükselmiyor şekerim başkasına etki edebilir ama 🤷♀️ Dikkatli beslendiğiniz sürece de herşey yolunda gider. Bebeğim şekerden hiç etkilenmedi şu zamana kadar herşeyi normal gidiyor Allah’a şükür.