hanımlar 1 haftadır sabah akşam ağızdan kullanıyorum iki gündür göğüs sızlaması ve hafif sersemlik yaşıyorum acaba progestandan mı yoksa gebelikten mi ? en son cuma kanamadan dolayı acile gittiğimde kalp atışları zayıftı, güçlendiği için mi bu belirtileri yaşıyorum acaba umutlanmak istemiyorum kendimi olumsuza hazırladım tabi ama bu şekilde kullanan aynı belirtileri yaşayan var mı ?