Sengul2256 beeeen ya ben hem frelly hemde farklı 2 marka daha yatım 5 günde 5 tane yaptım hepsi silik çıktı hatta var gibi tüm belirtileri de yaşıyorum çünkü ilkim 4 aylık kayıp 3 yaşında kızım var tüm belirtileri birebir yaşıyorum ve bugün kan verdim negatif çıktı ama adetime 5 gün var