zeynep_221223 İlk kez anne oluyorum. Anne yanı park beşik alacağım ancak prego mu daha iyidir yoksa Kraft mı?
miamom zeynep_221223 Prego daha iyi diye duydum cevremden hep. Farklı bir markaya açiksaniz biz Huggy kullanıyoruz, ilk 4 ay Huggy Calm kullandık, şimdi de Huggy Napp kullanıyoruz çok memnunuz
Smyye1B zeynep_221223 Kraft berbat bir beşik ilk bebeğimde kullandım gacır gucur ediyordu sürekli ikinci bebeğime hamile olduğumu öğrendiğimde tekrar beşik aldım oğlum hala besikte yattığı için Elele donna tercih ettim 17 kilo olmasına rağmen hiç sesi yok mükemmel
zeynep_221223 Smyye1B yaa Çok teşekkür ederim başka öneriniz var mı Yaşadığım ilde pek çeşit yok. Prego ve kraft ve babyplus modelleri yoğunlukta