Kbraa_27 bende ilk keseyi gördüğü zaman ilişki yasak demişti 2 hafta sonra bebeği görmeye gittiğimde sıkıntı yok ilişkide dedi bu sanırım düşük riskiyle alakalı, herkesin durumu farklı o yüzden böyle şeylerde direk sormak lazım utanmaya gerek yok sonuçta bebeğin nasıl olduğunu herkes biliyor 😁😁