rabiagucer03 bende 31 haftalikken bebegim oynamiyo diye gittim bide sancim vardi ama dogum degildi gaz sancisiydi once nstye bagladilar neyse serum taktilar fln sonra tekrar nst drdiler sancilarin 100lere vuruyo cati muaynesi ettiler acilman varmi diye baktilar yoktu butum gun nerdryse kaldim hastanede seru. nst surekli beni birakin sancim yok suyum gelmiyo bebegimin kalp atisi varmi onu soyleyin gidicem dedim yok gondermeyiz sancin var dediler bende sinirlendim neyse bana dediler burda yatis yapacak yerimiz yok ama sancin var bu gece acil biyere yatis yap kontrole alsinalr drdiler bende kagidi imzaladim ciktim aklima takildi neys3 hastqnelere fln gittim ayni sekilde sancilar 100lerde ben bisey hisetmiyorum ama yer yok diyip yolluyolar esime dedim suyum gelse sancim tutsa mecbur dogurtacaklar dedim eve geldim gelis o gelis 39. haftada zorla sezeryanlq geldi 🙄🙄🙄 ertesj sabah ben ozelde bi dktra gitmistim eve git sancin gorunuyo ama biseyin acilman yok cokta erken dedi tutarsa hemen beni ara ciger igneni olur bekleriz dogmasini dedi ama hicte devlettekielrim abarttgi gibi olmadi nstde gelen oglum 39 haftada sezeryanla geldi 😂 yani jyiki dinlemedim onlarida dogurmadim yoksa deneyip sezeryanla alicaklardi Allahtan yer yoktu egerki dktrun iyise cnm sana gzuel yol gosteriyosa Allahin izni ile guzel zamanda gelir dua et zaten gelecegi varsa kimse tutamazda icini ferah tut stres yapma dinlen bol bol 🌸 Benimde erken dogumum varmis ama ben bisey hisetmedim lekede hatrladgim kdryla cok cok hafif oldu ama gecti devam etmedi