Herkese selaaaam, bugün son kontrolüm vardı ve kızım hala donmedi, ve doktorum dıştan döndürme deneyelim, eğer dönerse seni doguma aliriz dedi ve eger donmez ise, makat doğum yapalım dedi. Pelvis kemiğim çok müsait olduğunu söyledi ve bebeğim zaten kilolu değil, 2800kg 🥲 ama 4kg a kadar rahat bir doğum yaparsın dedi. Eğer o da olmaz ise ay sonu sezaryen olucam. Şimdi sizin tavsiyeleriniz nelerdir ? Egzersizleri yapıyorum doktorun verdiği ama hanım ağa bu şekilde devam ediyor 😂