Kızlar adetime 3 gün kala test yaptim pozitif, ve birkaç farklı markayla denedim emin olmak için . Şuan adetim 3 gün gecikti . Bugün bir randevu almıştım keseyi belki görürüz diye ama göremedik. Acaba ne zaman görebiliriz keseyi 4 haftalıkken gören oldu mu ?