Bu görüntü normal benimkilerde ilk başlarda böyleydi o haftada bebek çok küçük olduğu için görüntü yakalayabilmek için çok yakınlaştırıyolar çok yakınlaştırıncada görüntü kalitesi bozuluyor ama bu normal hiç canını sıkma evde olsaydım benim ultrasonları gösterirdim bebek büyüdükçe netleşiyo benim 8 haftalık görüntülerde böyle ama şimdi 11+5 oldu daha net görünüyo seninkide bebek büyüdükçe değişecek korkma