Eymenemirhc Merhaba, ben 14+4 günlük hamileyim. Bu sabah tuvaletimi yaparken kanamam oldu. Şuanda da kahverengi leke şeklinde sildikçe geliyor. Bir sorun olmuş olabilir mi?
aasenamerve Eymenemirhc iyi günler. 14-15. Haftalarda ben de yaşadım aynı durumu bi anda kan geldi adet kanaması gibi 1 gün sürdü kahverengiye dönüp geçti. Benim rahim ağzındaki bi kan pıhtısı sebebiyle olmuş. Ama kanama kesinlikle doktorun görmesi gereken bir durum. Önemsiz olabileceği gibi çok önemli de olabilir. Bence bir an önce doktorunuza gidin.