2 ay 20 gün önce doğum yaptım Spiral normalde yoğun kanama yaparmış ben öyle aşırı bir kanama yaşamadım 28 ocakta takıldı spiral 40ım çıktığı gün spiral taktırdım takıldığı gün regl oldum 7 gün normal sürdü bu ay oldum ama azıcık azıcık geliyor normal mi sancı ağrı kanama yok sadece kanlı akıntı yaşayan var mı sonradan düzelir mi korkuyorum