Ya kızlar 15 haftalık olduk çok şükür artık kusmuyorum koku hassasiyetim geçti fakat ne yersem yiyeyim tatlı tuzlu yemek kahvaltı abur cubur meyve en sevdiğim şeyi de yesem iki üç dakika sonra ağzımın tadı iğrenç oluyor hani normalde birşeyler yeriz hala tadı damağımda kaldı deriz bitti o bende yok ne yersem yiyeyim bir süre sonra ağzımın tadı bozuluyo çok kötü bir his 🤔 acaba bu bir rahatsızlığın habercisi mi hamilelikle alakalimi bilemedim bu durumu yaşayan oldu mu var mı???