Hac benimde ateşim çok yüksek 3 günden beri uğraşıyorum en düşük 38.6 gördüm ilk gittiğimde 40.1 falandı parol , augmentin ve kreval diye bir şurup verdiler. Şurubu içmedim her gün ılık su ile duş alıp hafif ince kıyafetler giydim ve düzenli olarak topuk altı ,burun kenarları,boğaz kısmına viks krem sürdüm. Yarım çay bardağı suyun içine bir çay kaşığı viks atıp kaynattım onun buharını burnuma çektim. Bu sabahta bir tane limonu yuvarlak olarak 5 e böldüm ve ufak bi tencerede ısıttım üstüne karabiber ve viks sürerek buhar emilimini arttırdım sıcak haliyle tülbentin içine sarıp boğazıma sardım ve bekledim birkaç saat o sıcaklıkla boğaz ağrısı boğaz burun kaşıntısı geçmişti şimdi sadece burun akıntısı var ateşim 36.7 isterseniz siz de bir deneyin doğal yöntemleri.