Annekuzusu06666 alya_nurrr bende 9+3 3 gündür yaşıyorum😔allah sabır versin gerçekten bugün çok ağladım pskolojik olarak çok zor bi durum ama çok şükür ki bebeğim iyi üç. Güne bir iğne günde iki defa fitil kullanıyorum
Tugceelanaz alya_nurrr 6 haftadan 9 haftaya kadar adet kanaması gibi kanamam vardı . Progestan iğne ve hap kullandım birden kesildi 3 hafta sonunda. Dinlenmeye bak . Ağır iş yapma, ilişkiye girme Geçmiş olsun🌸
alya_nurrr Annekuzusu06666 Rabbim sağlıkla elimize almayı nasip etsin hakkıyla anne baba olmayı nasip etsin inşallah korku bende de oluyor ister istemez ama veren de Allah alan da o inşallah bize sağlıkla bağışlar bir ömür boyu
alya_nurrr Çok teşekkürler canım Rabbim sağlıklı bir şekilde bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰