Leyla2025 ben dogurana kadar kız senin bebeğin dediler… Yok toton büyümüş, aman efendim göbeğin sağa kaymış bilmem ne… Detaylı ultrasonda erkek yani gördüm, gosterdim, kordon o dediler, kız böyle kordon mu olur yapmayın dedim ama inatla kız dediler ve erkek doğurdum 😄 ismini islettim bazi eşyalara ve yanlış yapıyorsun vs dediler. Eşim de acaba kız mı cidden, bir de kız ismi mi isletsek diyordu hahahhaa 😄 kilo kilo limon yedim bir de 😊