Cnsnsns Kızlar selam bugün test günümde kan verdim 250 çıktı ama ara ara gelen bir regli ağrısı gibi bir ağrım var normal mi
Specialist_French Cnsnsns Merhabalar, önce saglıklı bir surec olsun umarım..tedavının hangı asamasındasınız? ödem vs var mı vucudunuzda?
Hicrettt Cnsnsns merhabalar, gayet normal kan kaybı vs yok ise, 1 hafta kadar sürüyor. Yani bende öyle olmuştu ve sanki her an regl olacakmışım gibi hissediyordum. Çok şükür şu an doğumu bekliyorum :)
Cnsnsns Hicrettt çok şükür herhangi bir kanamam yok çok teşekkür ederim gerçekten içimi rahatlattınız
Hicrettt Cnsnsns yok yok merak etmeyin içinizi ferah tutun ❤️ Rabbim doğumunuzu da yazmayı nasip etsin inşallah 😍