Merhaba arkadaşlar bende yeni ögrendim reglimin geciktigi ilk gun evde test yaptim silik cizgiydi gecikeli bugun 5 gun olcak dün kanamam oldu hafiften korktum acile gittim daha once bir dusugum olmuştu beta 267 çıktı ve kese yok diş gebelik olabilir dedi doktor ultrasondada birsey goremedi fikrinize ihtiyacim var korkuyorum oyle birsey olabilir mi normalmi 4. Gunde betanin bu şekilde olmasi kanamam şuan yok şükür o gün peceteyle sildigimde peceye gelmişti