Benimde azar azar gelmeye başlamıştı. 5-6 saat sonra sancılarım başladı. Genel prosedür şöyleymiş su geldikten sonra enfeksiyon riski artarmış bebeğin , antibiyotik verilerek 3 gün beklenilen gebeler bile varmış doktorum öyle söylemişti. Ama tabi su gelmesi her durumda hastaneye gitmek için sebep. Yine de siz doktorunuzla görüşün.