Bende kaç defa lazere gittim azalmıştı hamilelikte daha kötü oldu erkek sakalı gibi epilasyon aletiyle bazende ağdayla alıyorum tek tük kalınca yine epilasyon aletiyle alıyorum ama boynum sivilce içinde kaldı batık oluşacak diye korkuyorum ama yapçak bir çarem yok şuan