iikizannesi Kaşıntı kötü koku sızlama yanma yok enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum bir kaç günde bı sarı akıntı oluyor gün içinde bir yadaa iki kere yasay
CoolMamaMode iikizannesi su içmeniz nasıl az su içtiğinizde belki olabilir ve kötü koku var mı ?? Eğer yoksa normal demişti bana da doktor benim de öyle oluyor bazen su az içtiğimde oluyor genelde
Specialist_French iikizannesi Merhabalar, enfeksiyon yok diyorsanız çamasır ve ped secımını kontrol ediniz.. ayrıca ılıskı varsa sentetik/ucuzu condom tercıhınden uzak durunuz..