Asena2610 Reina ya herhangi bir üzüntü stresim yok bunu nerden cikarttin canim yani sadece burda bilen arkadaslarsa varsa diye sormak istedim
Asena2610 Reina canim benim bak ben bu postu koydugum yüz ifadesi ve korkuyorum yazmam eleştirilsin diye acmadim buradaki amacim boyle olan varmi diye ogrenmek ama herkes yazis seklime takmis durumda galiba 😀😀