Kızlar bende pcos olduğu için yumurtlama sorunum var. Doktor deneme amaçlı bana günde 1 klomen içirdi adetimin 3. Güni başlattı. Takip falan da demedi adet olursan bida gel bu ay böyle deneyelim dedi. İki güne bir ilişki önerdi. Ben yinede işimi riske atmamak için ovülasyonla takip ettim. Bugün 15. Günü döngümün ama tam pik olmadı bugün silikleşme oldu acaba yumurtam büyümedi mi? Yorum yapabilir misiniz çok kafam karıştı hamile kalamaz mıyım bu ay 😔😔 Son 2 testi bugün yaptım sabah ve öğlen 