Specialist_French A145N Geçmiş olsun..protein kaçağı var gibi duruyor..Bol su içmenizi ve bir nefrolog görmesini tavsiye ederim..
Specialist_French A145N Protein kaçağını sadece doğumla yorumlamak doğru olmaz..Kreatin ve ürenizi göremedim o yüzden böbreğe bakılması önemli olabilir…Elbette hekim arkadaşım yorumlayacaktır..