Edasude ilk yumurta takibiydi doktor ilerleme sürecine baktı sanırım. Letu kullandım ben de. Bir de geri söner mi demişsiniz, benim tsh ve prolaktin hormonlarım yüksekti. İlaç kullandım, prolaktin ortalama seviyeye indi ama tsh ım 3.24 lerde hala ilaca devam ediyorum. Büyük ihtimal hormonlardan dolayı yumurtlama sorunu yaşıyorum ben. Çünkü ovülasyonda da takip ettim yine olmamıştı. Kendim normal zamanda değerlendirdim önceki aylar yine olmuyordu. Bir sıkıntı var dıyordum hep. Hormonlar ve sonrasında çatlama sorunu oldu. Siz öyle düşünmeyin. Çünkü kullandığımız ilaçlar çok etkili, ve sonrasında çatlatma iğnesi de öyle. Yumurtayı desteklemiş olduk yani😊