aleynaozalpp14 Merhaba anneler yarın 26+5 oluyoruz şeker yüklemesi yapılacak sabah, ilk gebeliğim gitmeden tok olmalıyım demi bide midemin bulanmaması için ne yapabilirim aydınlatınnnn
Papatyam2608 aleynaozalpp14 hayır aç gideceksin kaç gr yüklenecek gece 12 den sonra bişey yemiyeceksim ilk önce açlık kan şekerine bakılacak sonra şekerli su alacaksın eczaneden onu ilk yudum içtiğin saat tutup 1 saat sonra vereceksin sonra o kandan sonra bi saat sonra vereceksin benim mide bulantım olmadı şekerli gazoz givi tadı bende gebelik şekeri çıktı ölçüm takipi yapıyorum
bravo61 aleynaozalpp14 Aç karnına gidiceksin öyle bi mide bulandıran bir şey değil meyveli soda ve çamlıca gazoz gibi gözünü korkutacak bi durum yok :)
aleynaozalpp14 Papatyam2608 75 gr içecekmişim ben özel de yaptırıyorum canım onlar direk ordan verecek içeceği büyük ihtimalle eczaneden almayacağım
Papatyam2608 aleynaozalpp14 ben devlet hastanesinde yaptırmıştım 75 gram anlattığım gibi önce açlık sonra icicegi içtikten 1 saat arayla kan vereceksin benimki kolay geçmişti sizin de öyle olur inşallah
Papatyam2608 Namiren kadın doğuma randevu aldım şeker yüklemesi için geldim dedi oda yazdı 75 gr diye aç kan vermeye gittim sonra eczaneden aldım ben
Namiren Devlette k Papatyam2608 ben hastaneden veriyorlar zannettim acaba sağlık ocağındada mı öyleki