Herkese merhaba geçen hafta 5 hafta hamile olduğumu öğrendim. Medicanaya soner pul’a gittim kendisi muayene ettiğinde keseyi net şekilde gördüğü için kan tahlili İstemedi 3 hafta sonra kan tahlili ve kalp atışı için tekrar gelmemi istedi. Şartlar uygun olursa normal doğum yapmak istiyorum kendisine gidip normal doğum yapan varsa fikirlerinizi bekliyorum💓