Talentedmom Merhaba kızlar; 0-3 ay için kaç tane zıbın ,takım,tulum alınmalı? 3-6 ay için de kaçar tane ne almam gerek?
deletedmom43191 Talentedmom 0 3 takim olarak 7 8 parça alman yeterli çünkü 2 3 kez giyiliyor hemen küçülüyor yenidoganlar 3 6 olarak da 10 parça alsan yeterli
Girlmama Talentedmom 0-3 ay 20 tane falan vardır belki daha fazla bu bebeğe bağlı ultrason ölçümünden küçük bir bebek mi büyük mü anlarsın ve ona göre alışveriş yaparsın ben hoşuma gittikçe aldım bir sınır koymadım
archiemom Talentedmom ben de ağustosta doğum yapacağım, takım tulum karışık 10 parça eşyamız var 0-3 ayda ama almayı bıraktım mutlaka hediye getirenler de olacaktır diye :) uzun kolluları da olabildiğince ince almaya çalıştım.
deletedmom43191 Talentedmom onları da 7 8 tane alsan yeter dediğim gibi yenidogan çok çabuk büyüyor eğer 8 tane yetmezse temin edersin veya hemen az olarak yıkarsın kurur havalar güzel zaten sıkıntı cekmezsin
Talentedmom deletedmom43191 küçük bir ilçede yaşıyorum merkeze gitmem gerek uzak biraz ondan soruyorum uğraşmiyim diye genelde internetten alıyorum evet ya çok minik 0-3 ay bugün geldi kargolar hemen büyür bence de
deletedmom43191 Talentedmom evettt 😊 o zaman hem 0 3 hemde 3 6 dan 10 ar parça al düz olsun yıkarsın hemen azaldığı vakit kururlar 😊
deletedmom43191 Talentedmom temmuz ve haziran annesiyim hep zibin ve çorapla gezdi cocuklarim ağustosta öyle olur bence 😒
Talentedmom deletedmom43191 zıbın alıcam 2 tane kısa tulum aldım yeter bence yenidoğmuş olacak ya yine uzun giyer bence
deletedmom43191 Talentedmom havalar aşırı sıcak gidiyor uzunkol giyerse isilik olur evin güneş alıyor mu
Talentedmom Girlmama ultrasonda mı biz milyon olduğumuz için bebeğimiz de öyle olur muhtemelen oğlum öyle