Cerenkarahan Nst sonucumu ekledim bebek inanılmaz hareketli, tekmeleri aşırı artmış durumda, bu sancılar ilerler mi ? Henüz 36+6 dayım. Doğum başlar mı sizce tecrübelerinizi öğrenmek isterim.